söndag 7 augusti 2011

Milo heter jag!

Hej på er alla! Milo här! Jag är som sagt en blandras mellan shih tzu, lhasa apso och tibetansk terrier, drygt ett år gammal och bor med min familj i en villa i ett litet samhälle. Min familj består dels av matte som har två bloggar och kallar sig för Ulla-Bella Sekreteeeerare. I den ena bloggen skriver hon om sitt jobb som kontorsråtta och i den andra skriver hon om sina tankar och idéer om att starta eget företag. Sedan har vi husse, lillmatte, lillhusse och katterna Missan, Tiger och Nisse. Tiger och Nisse är ett par halvjobbiga kattungar på snart fyra månader. Jag brukar jaga dem ibland och putta till dem så att de rullar iväg. Då brukar matte och husse bli lite arga på mig. Det fattar jag inte alls, det är ju bara kul att leka! Jag brukar också knacka på kattungarna med tassen så att de skall fatta att jag vill leka, men då blir de bara rädda. Det är konstiga katter det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar